Zanimljivosti

YALEA PODUPIRE GLOBALNU KAMPANJU KNOW YOUR LEMONS




Partnerstvom i novim modelima naočala Yalea promiče edukaciju o zdravlju dojki

Yalea, kućni brend grupe De Rigo, koji je od samih početaka snažno posvećen podršci ženama, udružuje snage s zakladom Know Your Lemons – neprofitnom organizacijom koju je 2014. godine osnovala dr. Corrine Ellsworth-Beaumont nakon osobnog gubitka uzrokovanog rakom dojke. Zaklada ženama diljem svijeta pruža podršku u lakšem prepoznavanju i pravovremenom reagiranju na simptome bolesti, kroz inovativne i angažirane edukativne programe.




Misija zaklade jest učiniti informacije o raku dojke pristupačnima i razumljivima širokom krugu žena, rušeći pritom barijere tabua, straha i dezinformacija koje su desetljećima sputavale podizanje svijesti o važnosti ranog otkrivanja bolesti. Zaklada djeluje kroz tri ključne inicijative: aplikaciju za rano otkrivanje, edukativne programe koje provode certificirani volonteri te globalnu kampanju prisutnu na društvenim mrežama, u tisku i online, dostupnu na više od 30 jezika.

Yalea je odlučila podržati rano otkrivanje raka dojke donacijom namijenjenom financiranju besplatne aplikacije za prevenciju i pravovremeno otkrivanje bolesti. Ovom projektu su posvećena i dva nova modela dioptrijskih i sunčanih naočala – elegantne sunčane naočale s četvrtastim okvirom te dioptrijski okvir u cat-eye obliku, oplemenjeni profinjenim detaljima u ružičastim tonovima.

Ovom suradnjom Yalea ponovno potvrđuje svoju predanost ženama, od stvaranja modela koji ističu individualnost i osobni stil, do aktivne podrške inicijativama koje ženama diljem svijeta omogućuju rast, samopouzdanje i neovisnost. Podsjetimo, brend je ranije podržao i organizaciju Women for Women International u Nigeriji i Afganistanu, pomažući ženama u zemljama pogođenima sukobima da kroz sigurne prostore i programe osposobljavanja ponovno izgrade svoje živote i steknu društveno i ekonomsko osnaženje.

FOTO: PROMO

Back to top button