Zanimljivosti

Ovo je prilika zelenim brandovima, poduzetnicima i stručnjacima

HAIKU communications pokrenuo seriju zelenih dijaloga u Galeriji Kranjčar

‘Osvježimo perspektive održivog komuniciranja’ bila je tema prvog susreta

“Putujući i posjećujući konferencije, osjetila sam potrebu kreirati usmjerenije susrete koji će u intimnijoj atmosferi i prostoru potaknuti povećanu angažiranost i interakciju među sudionicima te ujedno stvoriti okruženje koje će biti otvorenije za upoznavanje poduzetnika, brandova i stručnjaka iz ‘zelene’ industrije, a s ciljem dugotrajnog utjecaja i izvan samog događaja”, istaknula je Karla Andrić, osnivačica HAIKU communications, nezavisna strateginja integriranih komunikacija te organizatorica zelenih dijaloga.

Kontinuirano prilagođavanje komunikacijskih taktika

Na prvom događaju “Osvježimo perspektive održivog komuniciranja” sudjelovao je Luka Mujkić, CMO & Co-founder Bite Me veganskih proteinskih kolačića. Tijekom razgovora, istaknuo je ključnu ulogu fleksibilnosti u komunikacijskim strategijama. Mujkić je naglasio da se unatoč brojnim istraživanjima suočavaju sa izazovom isticanja razloga zašto bi potrošači trebali odabrati njihove proizvode, koji su zaista kvalitetni. Iskreni osvrt ukazao je na bitnost kontinuiranog prilagođavanja komunikacijskih taktika kako bi se odgovorilo na dinamične potrebe tržišta i ostvarili ciljevi u području održivosti.

Kako nišni mediji mijenjaju situaciju na tržištu

“Zelena komunikacija ne bi trebala biti korištena isključivo kao sredstvo za privlačenje i impresioniranje potrošača”, naglasila je Karla Andrić. Stoga je za prvi susret odlučila sudionicima približiti dva perspektivna gledišta nezavisnih medija o prenošenju informacija. Hana Bartolović, osnivačica i urednica After5 portala, istaknula je kako se ne odriču trendova, ali im pristupaju s odgovornošću. “Uvijek razmišljamo o etičnosti novinarstva i sadržaju koji potiče razmišljanje kod naših čitatelja”, istaknula je. Nives Bošnjak, nezavisna novinarka i urednica Kàko magazina, predstavila je sudionicima novi časopis na tržištu koji je u svojoj poslovnoj strukturi odlučio napustiti oglašivače. Tijekom prezentacije, naglasila je problematiku autentičnosti oglašivačke industrije te važnost integriteta u medijskom okruženju.

Serijom održivih dijaloga želi se odgovoriti na specifične tržišne probleme i pružiti prilika zelenim brandovima, poduzetnicima i stručnjacima, da se učinkovitije pozicioniraju.

Inicijativu su podržali Galerija Kranjčar, Bite Me Nutrition, uchka cosmetics, dizajnerska trgovina, galerija i knjižara Selectedd, Vinoteka Nesputana vina te KindPR agencija.

FOTO: Sara B. Moritz


Back to top button