Život

Otvoren prvi B2B showroom za proširenu stvarnost (XR) u Hrvatskoj



Prigodnim digitalnim druženjem na zagrebačkoj Trešnjevci, tvrtka Prilika Grupa otvorila je prvi XR B2B showroom u Hrvatskoj. Riječ je o tehnologiji proširene stvarnosti (eXtended reality, XR), koja omogućava specijalna imerzivna iskustva, a u poslovnim krugovima uzrokuje galopirajući interes. Baš zbog toga otvoreni showroom obraća se isključivo poslovnoj publici jer sve više tvrtki svoje poslovanje želi čim prije vidjeti u ovoj digitalnoj sferi.

Pošto su za svaku poslovnu granu mogućnosti tehnologije XR-a poprilično različite, stručnjaci tvrtke Prilika Grupa specijalizirali su se kako bi upravo poslovnim subjektima dali odgovore na pitanje kako ući u svijet XR-a i ponudili im najsuvremenije trenutno dostupne alate za učinkovitu primjenu koja će unaprijediti njihovo poslovanje. S obzirom da je ovo trenutno možda i najveći tehnološki trend u svijetu, interes za B2B suradnju je zaista velik, i to ne samo iz Hrvatske, već i iz inozemnih zemalja, prvenstveno zato što showroom nudi pun paket – od demonstracije i upoznavanja tehnologije, do „ključ u ruke“ rješenja za svaku tvrtku.

Zbog svega, nastao je i prvi spin-off brend Prilika Grupe, imena XRPG, koji je posvećen u potpunosti proširenoj stvarnosti i svim imerzivnim tehnologijama poput VR-a, AR-a, MR-a i 360 videa.

Nakon 9 godina uspješnog rada marketinške agencije i medija, područje djelovanja oglašavanja širi se i prema proširenoj stvarnosti, a ovim korakom to otvara nove vidike i prostor za djelovanje te širenje tržišta. Ideja pokretanja spin-offa XRPG primarno je došla zbog potrebe da se poslovnim subjektima u Hrvatskoj da konkretnije objašnjenje novih, široj javnosti nedovoljno poznatih tehnologija, kao i resursa, znanja i opreme koji su potrebni za isporučivanje vrhunskih rješenja i rezultata.

XR Showroom na zagrebačkoj Trešnjevci namijenjen je prvenstveno vlasnicima kompanija i upravama tvrtki, marketing odjelima tvrtki te IT development zajednici u Hrvatskoj, a prema dosadašnjem iskustvu niti jedna poslovna grana nije isključena te su upiti vrlo raznoliki. Ante Fumić, vlasnik Prilika Grupe i Bruno Ćutić, urednik medija Virtualna stvarnost, na otvorenju su upoznali prisutne s planovima razvoja podbrenda XRPG, mogućnostima novootvorenog Showrooma kao i dugoročnim ciljevima tvrtke.

„Pokretanje našeg novog brenda koji je posvećen proširenoj stvarnosti nastavak je našeg koračanja kroz virtualni svijet u protekle dvije godine. Otvaranjem showrooma omogućavamo poslovnoj zajednici da istražuje, implementira i nudi svojim klijentima kvalitetu i zadnji krik mode u IT-ju. Prvi tjedan u Showroomu već nam je potpuno bukiran, a s obzirom na najave takav trend očekujemo i do kraja godine. Pozivamo sve B2B subjekte koji razmišljaju o XR-u u svom poslovanju, da nam se slobodno jave kako bi dogovorili demonstraciju.“, pojašnjava vlasnik agencije Prilika Grupa te pokretač spin-offa XRPG, Ante Fumić.

XRPG Showroom je prilagođen demonstraciji za dvije osobe, uz najnoviju tehnologiju i software te najnovije uređaje koje svjetsko tržište danas nudi. XRPG omogućava testiranje raznih XR tehnologija poput VR-a, AR, MR-a i video produkcije, a funkcionira i na laboratorijskom principu za testiranje raznih aplikacija kao i uređaja.

Ono što posebno naglašavaju iz Prilika Grupe je; Posjet showroomu je besplatan, preduvjet je da imate tvrtku i želju za implementacijom ove tehnologije u svoje poslovanje. Ukoliko su odgovori potvrdni, potrebno je samo rezervirati termin putem naše web stranice xr.prilika.group i članovi našeg tima će vas uputiti u iduće korake.

Što je to – VR, AR, MR?

VR (virtual reality) trenutno je najglasniji tehnološki trend na svjetskom tržištu, a najprodavaniji uređaji također su VR headsetovi koji se mogu testirati i u showroomu. Meta Quest 2 uređaj je koji je svojom cijenom i dostupnošću približio virtualnu stvarnost javnosti, a u showroomu možete testirati i razne aplikacije putem njega.

AR (augmented reality) je prilagođena stvarnost, kojoj se pristupa putem headset uređaja ili mobilnih telefona. Showroom pokazuje i AR primjere software aplikacija, ali i kreativno razrađuje ideje korisnika u poslovnom smislu.

MR (mixed reality) je miješana stvarnost, što znači da putem najboljih headsetova imate mogućnost nositi uređaj na glavi, te istovremeno doživjeti i stvarni i virtualni svijet. Showroom raspolaže s uređajem Meta Quest Pro, koji je jedan od najboljih developerskih uređaja na svijetu u području XR tehnologije.

Video produkcija za 360 tehnologiju, unutar showrooma, omogućava demonstraciju snimanja 360 videa, kao i njihovu jednostavnu obradu. Pritom se razgovara o uploadu, izradi raznih rješenja kao i načina prikaza videa u poslovanju.

FOTO: PROMO

Back to top button