USPJEŠNO PROVEDENO TREĆE IZDANJE INICIJATIVE „OD TETRA PAK AMBALAŽE DO RECIKLIRANIH MARAMICA“
Edukativna inicijativa čiji je cilj podizanje svijesti potrošača o važnosti pravilnog odvajanja i odlaganja višeslojne kartonske ambalaže zainteresirala je veliki broj krajnjih potrošača te je podijeljeno gotovo 1 800 paketa recikliranih maramica
Tetra Pak® je zaključio treće izdanje edukativne inicijative „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica“ održane u Zagrebu u razdoblju od 2. ožujka do 16. ožujka. Za vrijeme trajanja kampanje potrošačima je u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu podijeljeno gotovo 1 800 paketa Lucart EcoNatural paketa recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže. Edukativna kampanja je osmišljena u svrhu promicanja pravilnog odvajanja i odlaganja višeslojne kartonske ambalaže za napitke i educiranja o principima kružnog gospodarstva. Tako se ukupan broj podijeljenih Lucart EcoNatural paketa recikliranih maramica od početka provođenja kampanje popeo na više od 4 500 paketa – 1 000 (prva godina), 1 800 (druga godina) i oko 1 800 (treća godina).
Potrošači su na ovaj način imali priliku u praksi vidjeti „novi život“ ambalaže koja je nastala od iskorištene Tetra Pak ambalaže. Naime, iskorištenoj višeslojnoj kartonskoj ambalaži može se dati drugi život ako potrošači njome pravilno rukuju nakon što se proizvod konzumira, što upravo dokazuju ove maramice izrađene od kartonskog dijela višeslojne kartonske ambalaže. Inicijativi su se i ovoga puta pridružili partneri tvrtke Tetra Pak: Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart Professional.
„Izuzetno sam zadovoljan rezultatima kampanje. Želimo i dalje nastaviti educirati krajnje potrošače o važnosti pravilnog odvajanja i odlaganja te recikliranja višeslojne kartonske ambalaže. Stoga smo nakon uspješno provedenog drugog izdanja, ove godine proveli treću ediciju edukativne kampanje “Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica”. Provedena je već tradicionalno u suradnji s našim dugogodišnjim partnerima. Rezultati kampanje pokazuju da smo i ovoga puta bili uspješni u podizanju svijesti i educiranju potrošača o važnosti pravilnog odvajanja i odlaganja Tetra Pak višeslojne kartonske ambalaže kao i da svaki pojedinac može vlastitim postupcima doprinijeti kružnom gospodarstvu“, komentirao je Željko Samodol, voditelj tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj.
O KAMPANJI „OD TETRA PAK AMBALAŽE DO RECIKLIRANIH MARAMICA“
Kampanja je po treći put organizirana u Hrvatskoj u partnerstvu s renomiranim tvrtkama među kojima su Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart Professional. Provodila se od 2. ožujka do 16. ožujka u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu: Sarajevska cesta 6, Radnička cesta 49 i Dubrava 241. Kampanja je uključivala odabrane mliječne proizvode kompanija Vindija, Dukat, Konzum i Belje s Tetra Pak logom „Štiti što je dobro“.
O TVRTKI TETRA PAK
Tetra Pak je jedan od svjetskih lidera u razvoju rješenja za preradu i pakiranje hrane. Usko surađujući s našim kupcima i dobavljačima, pružamo sigurne, inovativne i ekološki prihvatljive proizvode koji svakodnevno zadovoljavaju potrebe stotina milijuna ljudi u više od 160 zemalja. S više od 25 000 zaposlenika širom svijeta, vjerujemo u odgovorno vodstvo u industriji i održiv pristup poslovanju.
Naše obećanje „ŠTITI ŠTO JE DOBRO™“ odražava našu viziju kojom se obvezujemo učiniti hranu sigurnom i dostupnom svugdje. Više informacija o tvrtki Tetra Pak dostupno je na http://www.tetrapak.com/.
FOTO: PROMO