Zanimljivosti

Obilježavanje Svjetskog dana raka pluća




U sklopu platforme Govorimo o raku pluća Udruga Jedra pokreće kampanju „Ne brini“ kojoj je fokus na podršci i povjerenju, dijagnostici i liječenju koji nosi novi pristup prema pacijentu. Ideja i cilj programa je osigurati pacijentima i njihovim obiteljima, te osobama koje su se odazvale ili će se odazvati na program ranog otkrivnja raka pluća, cjelovite i lako dostupne informacije na jednome mjestu putem nove digitalne platforme www.govorimoorakupluca.com . Radi se o integriranom pristupu u informiranju pacijenata koji uključuje informacije o dijagnostici, liječenju, očekivanim nuspojavama, stilu života s rakom pluća, od prehrane do fizičkih i radnih aktivnosti… Ukratko, ova nova digitalna platforma pružat će oboljelima i članovima njihove obitelji sve potrebne informacije na jednom mjestu.

Kroz ovaj program također se ukazuje na važnost podrške i povećanja povjerenja u liječnike, zdravstvene profesionalce i sustav medicinske skrbi, u medicinske sestre te u cijeli tim zdravstvenih stručnjaka i Udrugu koji brinu o oboljelima u svim procesima.




U trenutku dijagnoze oboljeli imaju velik broj pitanja, nedoumica i sumnji te su im potrebne brze, točne i provjerene informacije i odgovori na njihova pitanja, od prehrane i upravljanju nuspojavama.

Temeljni osjećaj koji ih prati na putu od dijagnoze do liječenja je strah i neizvjesnost, osjećaj prepuštenosti sebi i svojim obiteljima, bez stručne podrške i lako dostupnih provjerenih informacija.

Kroz kampanju „Ne brini“ Udruga Jedra želi pokazati oboljelima i njihovim obiteljima da se ne brinu jer je uz njih tim stručnjaka i sustav medicinske skrbi koji ih prati na putu bolesti, osiguravajući im najbolju skrb i pružajući im svaku potrebnu informaciju. Namjera je također i pojednostaviti pacijentima pristup potrebnim informacijama i informirati ih o programu ranog otkrivanja raka pluća,  koji je osmišljen tako da se pacijent ne mora brinuti o daljnjim koracima jer sustav brine za njega.

Cilj kampanje je i podići razinu svijesti u široj javnosti o raku pluća kao jednom od najčešćih zloćudnih bolesti te, još značajnije, kao vodećem uzroku smrti među svim karcinomima u žena i u muškaraca. Prema podacima EUROSTAT-a, Hrvatska je među pet europskih zemalja s najlošijim preživljenjem od raka pluća.

Kampanja „Ne brini“ biti će lansirana i postavljena na novoj web stranici www.govorimoorakupluca.com  i društvenim mrežama u mjesecu studenom u povodu Mjeseca borbe protiv raka pluća.

FOTO: PROMO

Back to top button